خب دوستان عزیزم در وبلاگ، امروز میخام خفن ترین و جدیدترین عینک آفتابی که میتوانید با استفاده از آن بسیار زیبا و جذاب دیده شوید را به شما معرفی کنم.

عینک آفتابی چیست؟

عینک آفتابی یکی از اکسسوری هایی است که به صورت روزانه توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار میگیرد. عینک آفتابی هم باعث زیبایی در شما میشود و هم از سلامتی چشم شما محافظت میکند. عینک آفتابی شما حتما باید دارای فیلتر یووی 400 باشد و این فیلتر از چشمان شما در برابر اشعه UV خورشید که بسیار مضر است و میتواند شما دچار بیماری های چشمی مانند آب مروارید و پیر چشمی بکند، به دور نگه دارد. استفاده عینک آفتابی در روز های آفتابی سال و فعالیت های روزانه مثل رانندگی، پیاده روی و ورزش بسیار اهمیت دارد چراکه نور خورشید میتواند به چشمان شما اسیب وارد کند.

عینک گربه ای cat-eye frame

خفن ترین عینک آفتابی کدام است؟

خب زمان ان رسیده که خفن ترین عینک آفتابی را به شما معرفی کنیم. عینک گربه ای از خفن ترین و بهترین عینک های آفتابی در بازار به حساب می آید که فروش زیادی در بازار عینک آفتابی دارد. عینک گربه ای که به عینک چشم گربه ای (Cat-eye frame) نیز معروف است، یک عینک خاص و جذاب برای آقایان و خانم ها به حساب می آید. عینک گربه ای در انواع عینک طبی گربه ای و عینک آفتابی گربه ای میباشد. این عینک از جدیدترین عینک های 2022 بوده و پیش بینی میشود در سال 2023 نیز از محبوب ترین عینک های بازار تبدیل شود.

کدام صورت ها با عینک گربه ای سازگار هستند؟

عینک گربه ای یک عینک با فریم گربه ای میباشد که گوشه های آن حالت کشیده دارد. همچنین یک عینک یونیسکس به حساب آمده و توسط آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد. عینک آفتابی گربه ای نیز از معروف ترین عینک های گربه ای میباشد. اما عینک با فریک گربه ای مناسب صورت های مستطیلیة مربعی و لوزی میباشد. (برای تشخیص شکل صورت خود و راهنمای کامل خرید عیک آفتابی به وبلاگ فروشگاه عینک آفتابی آرکوشاپ مراجعه نمایید.)

معروف ترین عینک های گبره ای نیز مربوط به شرکت های گوچی، لویی ویتون و پرادا میباشد.

امیدوارم ایم مطلب برای شما مفید بوده باشه و با عینک گربه ای که خفن ترین عینک افتابی در سال 2022 بوده و پیش بینی میشه که در سال 2023 هم باشه،آشنا شده باشید. :)